مدرس برند

مدرس برند

مدرس برند

مدرس برند

مشاوره برندینگ فردی Personal Branding

برندینگ فردی Personal Branding (پرسنال برندینگ)

یکی از مفاهیم اساسی در برندینگ و مدیریت برند است و عبارت است از فرایند توسعه یک نشانه، مارک یا علامت که در پیرامون اسم یا شغل یک فرد حقیقی ساخته می‌شود.

شما با استفاده از این مارک یا علامت، با دیگران ارتباط برقرار نموده و از طریق آن مهارت‌ها،شخصیت و ارزش‌های خود را به دیگران معرفی می‌نمایید.

هدف نهایی برند سازی فردی، ایجاد شهرت و معروفیت می‌باشد که در ایجاد یک شبکه ارتباطی قوی و موردعلاقه دیگران به شما کمک خواهد نمود. پس از ایجاد یک چنین برندی، سایرین برای دستیابی به معلومات و دانش شما، به دنبال شما خواهند آمد.

اجزای اساسی در حوزه مدیریت برند فردی :

در حوزه مدیریت برند فردی یا شخصی باید بدن، لباس،ظاهر فیزیکی و حتی دانش فردی موردتوجه قرارگرفته و این موارد باید کاملاً برجسته، باقابلیت به یادسپاری و به یادآوری بالا Recall و علامتی مشخص برای مخاطبان باشد.

برندینگ فردی بر هزینه‌های فرد تأثیر خواهد داشت. ایجاد برند فردی گامی است در جهت ایجاد یک هویت و به رسمیت شناخته شدن فرد در اجتماع محلی و یا بین‌المللی با باعث کاهش هزینه‌های مالی و زمانی خواهد شد.

 

بی‌هیچ تردیدی ایجاد برند فردی ، به‌ویژه برای مدیران کسب‌وکارهای کوچک بسیار حائز اهمیت است. زیرا فرد را برای جنگ رودررو محیا می‌سازد.

برخی از مخاطبان اصلی برندینگ فردی :

مدیریت برند فردی برای مدیران تجاری، خدماتی، صنعتی Managers Branding

مدیریت برند فردی برای پزشکان و متخصصین بخش سلامت Healthcare Branding

مدیریت برند فردی برای وکلا Lawyers Branding

مدیریت برند فردی برای هنرمندان Artists Branding

مدیریت برند فردی برای سیاست‌مداران Political Branding

برای مثال برای :

اولین بار در دنیا، در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۰۹ آقای اوباما از برندینگ فردی در حوزه برندینگ سیاسی استفاده نمود. مشاور برنامه‌ریزی استراتژیک کمپین او فردی به نام David Axelrod بود و در ضمن از مشاوره مدرسه مدیریت دانشگاه هاروارد نیز استفاده نمود و پس از او نیکولاس سرکوزی در این حوزه از نوع برندینگ استفاده نمود. از سال ۲۰۱۲ استفاده از این روش برای انتخابات مجلس و حتی شوراهای شهرهای در آمریکا استفاده می‌شود.

در هالیوود، یکی از اصلی‌ترین وظایف مدیر برنامه‌های یک هنرمند ، برنامه‌ریزی برندینگ برای آن هنرمند بوده تا بیشترین آدیشن را برای او گرفته و او را معتبر و معروف نموده و پیشنهادهای نامناسب با توجه به برنامه‌ریزی‌های بلندمدت آن هنرمند رد نماید.

 ویدیویی در خصوص برندینگ فردی از کاوازاکی (مشاور و مدیر در شرکتی مانند اپل، موتورورلا)

نکته حائز اهمیت:

یکی از شرکت‌های مهم و بین‌المللی در تعریف استانداردهای استراتژی برند و برندینگ ، شرکت معظم Interbrand اینتربرند آمریکا با است که با داشتن چند هزار کارمند در سراسر دنیا و بیش از ۳۰ دفتر در پنج قاره، در حوزه مارکتینگ ، صاحب نطر بوده و سهم عظیمی در گسترش علم برندینگ در دنیا داشته است.

خدمات تیم مشاوران مدیریت ایران IRANMCT برای برندسازی افراد حقیقی:

برنامه‌ریزی استراتژیک برندینگ فردی / برندسازی اشخاص

تهیه و تدوین اساسنامه استراتژی برند فردی CIG

تهیه جداول کمپین‌های تبلیغاتی بر اساس CIG

 

 بهزاد حسین عباسی

مشاور مدیر عامل

معلم اصول و فنون مذاکره

استاد  و فروش و فروشندگی 

سخنران  اصول  و فنون مذاکرات تجاری و مدیریت مدرس مدیریت استاد مدیریت ارتباط با مشتری

مدرس بازاریابی و فروش و فروشندگی 

معلم بازاریابی فروش و فروشندگی 

مدرس فروش برندینگ مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن  و فروش و فروشندگی 

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری و فروش و فروشندگی 

هماهنگی جهت برگزاری سمینارهای سازمانی و فروش و فروشندگی 

مدیر برنامه ها جواد حسنی

09372202257 

9197685104

behzadabbasi.ir


مشاوره برندینگ فردی, Personal Branding, مدیریت برند فردی, برندینگ تجاری، خدماتی، صنعتی, Managers Branding, مدیریت برند فردی, برند پزشکان و متخصصین بخش سلامت, Healthcare Branding, پرسنال برندینگ, Lawyers Branding, مدیریت برند فردی هنرمندان, Artists Branding, مدیریت برند فردی سیاسی, Political Branding

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی