Professional Sales Management Selling آموزش فروش, تکنیک های فروش, فروش آنلاین, فروش رو در رو, فروش تلفنی, مهندسی فروش, آموزش تکنیکهای فروش حرفهای, آموزش فروشندگی حرفه ای
مشاوره فروش – آموزش مدیریت فروش حرفهای – آموزش تکنیکهای مهندسی فروش
فروش، یک بازی فوتبال است، بین دو تیم خریداران و فروشندگان، که در انتها هر دو تیم زمین را با نتیجه برنده-برنده ترک خواهند کرد.
ارائه مشاوره فروش با اسلوب قدیمی و به روش غیرعلمی یک داستان تکراری و حتی ملالآور خواهد بود (زیراکه مدیر هر سازمان در عرصه فروش، خود دارای تجربیات فراوانی بوده و اینگونه توصیهها، برایشان غیرقابل پذیرش است) و از سوی دیگر، در پایان مدت قرارداد نیز هیچ تغییری در سیستم مدیریت فروش ایجاد نخواهد شد.
تفکر فروش در ایران از حالت سنتی خارجشده است و دلیل آن افزایش خرد جمعی و ارتقاء سطح علمی خریداران، شناخت و دسترسی به منابع اطلاعاتی ناب است.
البته این شناخت در خریداران سایر کشورها جهان ازجمله کشورهای پیشرفته بالاتر است، زیرا که آنان در طول شبانهروز، در مقابل امواج کوبنده تکنیکهای پیشرفته در حوزه فروش و بازاریابی قرارگرفته و این مشتریان ازلحاظ دسترسی سریع و بیواسطه به منابع اطلاعاتی واقعی و منصف در مورد کالا و یا خدمات از کشورهای جهان سوم آزادتر بوده و به خریداران خبره و حرفهای تبدیلشدهاند.
با وجود اینترنت و افزایش روز افزون دانش مشتریان :
آیا سیستم فروش سازمانتان برای مواجهشدن با اینچنین مشتریان باهوش و خردمندی آمده است ؟
آیا مدیریت فروش سازمانتان، با تغییرات شرایط بازار داخلی، خود را تطبیق داده است؟
آیا نباید از فروش سنتی و فروش کلاسیک به نسل بعدی سیستم فروش یعنی “فروش حرفهای” برویم؟
اکنون زمان آن است که اسلوب و روشهای نوین فروش جهانی را در ایران بومیسازی نماییم. به عبارتی : جهانی بی اندیشیم و محلی پیادهسازی نماییم.
در مورد سیستم مدیریت فروش سنتی، اول بودجه مشتری و سپس خود مشتری مهم است.
اما عناوین اصلی و مورد توجه سیستم مدیریت فروش حرفهای Professional Selling :
ایجاد ارزش برای مشتری
ارائه مشاوره مناسب به مشتری
وفادار نمودن مشتری
مدیریت فروش در قرن بیست و یکم:
ایجاد روابط بلندمدت با مشتریان.
ایجاد ساختار سازمانی فروش که چالاکتر و سازگارتر هستند.
به دست آوردن مالکیت بیشتر کار و تعهد از فروشندگان با از بین بردن موانع عملکردی درون سازمان.
حرکت شیوه مدیریت فروش از فرماندهی به مربیگری.
اعمالنفوذ فنآوریهای موجود برای موفقیت درفروش.
یکپارچهسازی بهتر ارزیابی عملکرد فروشنده به طیف گستردهای از فعالیتها و نتایج .
مدیریت فروش معاصر نیازمند است به :
نوآوری : تمایل به تفکر خارج از نرمها و عادات “Think Outside The Box”.
تکنولوژی : طیف گستردهای از ابزار در دسترس فروشندگان.
رهبری : انگیزش و فرهنگ سازی در تیم فروش.
با پشتیانی علمی و نیز تجربه علمی فروش حرفهای Professional Sales Management در بازار عمده و خرد فروشی (محصولات و خدمات) معمولی و حتی تخصصی مانند دارو و تجهیزات پزشکی داخل و خارج کشور، بر آن شده است تا تجربیات علمی و عملی را در اختیار سازمانهای ایرانی قرار دهد.نقش ما ارائه راهحل عملی بر اساس استراتژیهای تدوینشده سازمانی شماست.
آموزش مدیریت فروش حرفهای برای مدیران واحد فروش و سرپرستان فروش منطقهای و سرپرستان فروش بینالمللی.
مهندسی فروش و تحلیل ،عارضهیابی فرایند فروش ( تلفنی، اینترنتی، رودررو Face To Face )
آموزش تکنیکهای فروشندگی حرفهای برای افزایش موفقیت فروشنده و تیم فروش. (عناوین استراتژیک برای دستیابی به حداکثر تأثیر آموزش فروش بر تیم فروش است):
هماهنگی کسبوکار با نیازهای آموزشی.
آموزش شناخت محصول و تکنیکهای فروش حرفهای برای تشریح سلیس و روان.
تمرکز بر ویژگیها و توانمندیها.
تعیین، حمایت و اقدام.
طراحی آموزش اثربخش.
تقویت یادگیری و انتظارات.
ارائه گزارش.
ارائه برنامه آموزشی و نقشه راه برای تضمین و جلوگیری از عدم موفقیت دوره آموزش فروشندگی حرفهای.
بهزاد حسین عباسی
مشاور مدیر عامل
معلم اصول و فنون مذاکره
استاد و فروش و فروشندگی
سخنران اصول و فنون مذاکرات تجاری و مدیریت مدرس مدیریت استاد مدیریت ارتباط با مشتری
مدرس بازاریابی و فروش و فروشندگی
معلم بازاریابی فروش و فروشندگی
مدرس فروش برندینگ مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن و فروش و فروشندگی
مدرس مدیریت ارتباط با مشتری و فروش و فروشندگی
هماهنگی جهت برگزاری سمینارهای سازمانی و فروش و فروشندگی
مدیر برنامه ها جواد حسنی
09372202257
9197685104
behzadabbasi.ir
ی, Professional Sales Management Selling آموزش فروش, تکنیک های فروش, فروش آنلاین, فروش رو در رو, فروش تلفنی, مهندسی فروش, آموزش تکنیکهای فروش حرفهای, آموزش فروشندگی حرفه ای